Medial reprezentation of Polish presidential election 2015 - statistical approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33161665" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33161665 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Czeskie przekazy medialne poświęcone wyborom prezydenckim w Polsce w roku 2015 - próba analizy statystycznej
Popis výsledku v původním jazyce
Artykuł poświęcony jest analizie przekazów medialnych na temat kampanii wyborczej w Polsce w roku 2015. Chodzi o próbę analizy statystycznej i genologicznej.
Název v anglickém jazyce
Medial reprezentation of Polish presidential election 2015 - statistical approach
Popis výsledku anglicky
A paper is ettempt of to apply quantitative analysis to text describing Polish presidential elections in 2015 in Czech newspapers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Slavica
ISSN
1803-5663
e-ISSN
—
Svazek periodika
XX
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
139-149
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—