Cool televize. Televizní vysílání pro generaci X a Y
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33163157" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33163157 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cool televize. Televizní vysílání pro generaci X a Y
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá současnými marketingovými strategiemi v oblasti televizního vysílání. Předmětem jsou zejména techniky oslovování generací X a Y za účelem propagace pořadu a navázání vztahu mezi recipienty a TV médiem.
Název v anglickém jazyce
Cool TV. TV broadcasting for X and Y generation
Popis výsledku anglicky
A paper is focused on contemporary marketing strategies in an area of TV broadcasting. The main subject of the research is a technique of drawing generations X and Y into the world of TV fiction for a purpose of building a connection between a TV institution/programming and specific TV audiences.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cinepur
ISSN
1213-516X
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
108
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
56-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—