Mapování kulturních a kreativních průmyslů na Olomoucku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73586638" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73586638 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/17:73586638
Výsledek na webu
<a href="https://issuu.com/palackyuniversity/docs/kreativni_prumysly_olomouc" target="_blank" >https://issuu.com/palackyuniversity/docs/kreativni_prumysly_olomouc</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mapování kulturních a kreativních průmyslů na Olomoucku
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je strategickým materiálem pro rozvoj města, prostřednictvím nejnovějších metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu mapuje kulturní a kreativní průmysly v olomoucké aglomeraci.
Název v anglickém jazyce
Mapping of Cultural and Creative Industries in Olomouc Region
Popis výsledku anglicky
The book deals with modern quantitative and qualitative research, which are applied on cultural and creative industries in Olomouc region
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
60500 - Other Humanities and the Arts
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GB14-36521G" target="_blank" >GB14-36521G: Centrum pro transdisciplinární výzkum kulturních fenoménů ve středoevropských dějinách: obraz, komunikace, jednání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-5253-1
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
Vydavatelství Univerzity Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—