Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pozice a obraz dějin v současném televizním a rozhlasovém vysílání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73600661" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73600661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://medialni.revoluce.upol.cz/sbornik/" target="_blank" >https://medialni.revoluce.upol.cz/sbornik/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pozice a obraz dějin v současném televizním a rozhlasovém vysílání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem textu je popsat pozici historických příspěvků v televizním a rozhlasovém zpravodajství, aniž by však byla řešena otázka, zda historie do aktuálního zpravodajství patří. na základě kvantitativních dat z vysílání České televize, TV Nova, FTV Prima a Českého rozhlasu za předchozích pět let bude popsán prostor věnovaný historii v komerčních a veřejnoprávních relacích. Také budou určeny hlavních historické události, které se v médiích objevují a zaujímají největší podíl stopáže.

  • Název v anglickém jazyce

    Position of history in major news programs on the Czech media market in 2014–2018

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is not to solve the question of whether the history contributions should be included in the news programs, but to describe the place that history in recent years acquired. On the basis of quantitative data from the broadcasting of Czech Television, TV Nova, FTV Prima and Czech Radio over the past five years, a space devoted to history across commercial and public broadcasting stations will be presented. Subsequently, the specific events that acquired the greatest share of footage will be identified in more detail, and the differences between the watched programs across stations will be revealed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mediální (r)evoluce: Revoluční příběhy

  • ISBN

    978-80-244-5693-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    88-102

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    29. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku