Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ADHD – SHODY A ROZDÍLY S NÁSLEDKY TRAUMATU U DĚTÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73595280" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73595280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333175166" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333175166</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ADHD – SHODY A ROZDÍLY S NÁSLEDKY TRAUMATU U DĚTÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma příspěvku seznamuje s problematikou diagnostického vymezení syndromu ADHD v historickém vývoji a také v nové klasifikaci v systémech DSM-5 a ICD-11. Současně informuje o typických shodách a diagnostických přesazích s následky traumatu u dětí. Prezentované poznatky vycházejí mimo jiné z vlastního výzkumu realizovaného v letech 2017 – 2018 v oblastech klinické praxe, školství a sociální péče v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    ADHD - Similarities and Differences with the Consequences of Trauma in Children ADHD - Similarities and Differences with the Consequences of Trauma in Children ADHD - Similarities and Differences with the Consequences of Trauma in Children Children

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the paper introduces the issue of diagnostic definition of ADHD syndrome in historical context and also in the new classification DSM-5 and ICD-1. The article reports on typical matches and diagnostic overlaps with the consequences of trauma in children. Presented knowledge is based, on research conducted in 2017 - 2018 in the areas of clinical practice, education and social care in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Križovatky XI ADHD – móda alebo fakt? Náročné situácie vo výchove, prevýchove a resocializácii

  • ISBN

    978-80-972188-9-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    5-10

  • Název nakladatele

    Diagnostické centrum pre mládež Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    10. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku