Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Historie a současnost tuniského vzdělávacího systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73601188" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73601188 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333181074" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333181074</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Historie a současnost tuniského vzdělávacího systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje a analyzuje historii a současnost tuniského vzdělávacího systému. Tuniský vzdělávací systém vycházel z francouzského modelu a původně byl dvojjazyčný (francouzština a arabština). V sedmdesátých letech 20. století bylo rozhodnuto o postupném poarabštění základního a středoškolského vzdělávání v Tunisku. V devadesátých letech dochází k návratu francouzštiny do tuniského vzdělávacího systému. Pro období po roce 2011 je typický nástup islamistů a zlepšování postavení angličtiny v Tunisku.

  • Název v anglickém jazyce

    History and current state of education system in Tunisia

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes and analyses history and current state of education system in Tunisia. Tunisian education system was based on the French model and was originally bilingual (French language and Arabic language). In the 1970s, the decision was made to gradually arabize Basic and Secondary Education in Tunisia. In the 1990s, French language was beginning to return to the education system in Tunisia. The period after 2011 is characterized by the onset of Islamists and improvement of status of English language in Tunisia.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    63

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    37-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus