Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Instruktor praktického vyučování ve firmě: role a kompetence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73602698" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73602698 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1865" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1865</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2020.1680" target="_blank" >10.14712/23362189.2020.1680</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Instruktor praktického vyučování ve firmě: role a kompetence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na oblast neformálního vzdělávání dospělých, konkrétně na oblast dalšího odborného vzdělávání. Jeho hlavním cílem je vymezit oblasti a indikátory pro identifikaci kompetencí instruktora praktického vyučování ve firmě, tedy v kontextu podnikového vzdělávání. Základní premisou je skutečnost, že instruktor praktického vyučování není pedagogickým pracovníkem v intencích zákona o pedagogických pracovnících (zákon č. 563/2004 Sb.). Je v pracovněprávním vztahu s organizací, ve které se koná odborný výcvik / odborná praxe. Vede odbornou přípravu žáků, kteří přicházejí na pracoviště vykonávat odborný výcvik nebo odbornou praxi, do jeho pracovní náplně tak spadá řada činností souvisejících s pedagogickým působením. Příspěvek je zpracován jako teoretická studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Instructor of vocational training in the company (role and competences)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the area of non-formal adult education, specifically on the area of further vocational education. The main goal of the paper is to define areas and indicators for identifying the competencies of the instructor of vocational training in the company, ie in the context of corporate education. The basic premise is the fact that the instructor of vocational training is not a pedagogical worker in the intentions of law. He is in an employment relationship with the organization in which the professional training takes place. He leads the vocational training of pupils who come to the workplace to perform vocational training, and his work includes a number of activities related to pedagogical activities. The paper is processed as a theoretical study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika (Praha)

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    70 (2020)

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    349-367

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus