Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slow TV na Mall.tv: Vztah obrazu, zvuku a slova ve Slow TV pořadech české nelineární televize

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73605443" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73605443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185329" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185329</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Slow TV na Mall.tv: Vztah obrazu, zvuku a slova ve Slow TV pořadech české nelineární televize

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na analýzu vztahu obrazové a zvukové složky v žánru slow TV. Na případové studii dvou slow TV pořadů české nelineární televize Mall.tv text demonstruje interaktivní potenciál těchto dvou specifických TV pořadů a zároveň poukazuje na klíčovou úlohu psaného slova v oslovování a aktivizaci diváků a divaček na interface Mall.tv. Metodologicky text využívá konceptu žánru jako kulturní kategorie tak, jak jej formuloval Jason Mittell a akcentuje možnosti analýzy interface VoD portálů tak, jak o nich uvažuje Catherine Johnson.

  • Název v anglickém jazyce

    Slow TV on Mall.tv: The Connection of Image, Sound and Speech on Slow TV Shows on Czech Non-Linear Television

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims towards image and sound analysis in slow TV genre. By using two slow TV non-linear programmes of Czech VoD Mall.tv as case studies it demonstrates interactive potential of those mentioned TV programmes. It also points towards key role of written word in gaining the interest and the activization of the audiences going through Mall.tv interface. The paper uses a concept of a genre as a culture category as described by Jason Mittell and it also follows the possibilities of VoD portals interface analysis as designed by Catherine Johnson.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    OBRAZ - SLOVO - ZVUK

  • ISBN

    978-80-85187-83-0

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    253-264

  • Počet stran knihy

    343

  • Název nakladatele

    Asociácia slovenských filmových klubov

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly