Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F22%3A73616533" target="_blank" >RIV/61989592:15210/22:73616533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333196420" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333196420</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dr. Ken Mavor (orcid 0000-0002-3160-3889) from the University of St Andrews in Great Britain was the lecturer of an online workshop involving two dozens of participants coming from different countries: from Romania (11 participants, including several PhD students studying in other countries such as France), from the Czech Republic (6 participants not only from universities, but also from the Czech Academy of Sciences) or Poland. One female colleague did not state her affiliation. The workshop was free for participants. The recording of the workshop is available on the website of the association (www.capv.cz).

  • Název v anglickém jazyce

    Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Dr. Ken Mavor (orcid 0000-0002-3160-3889) from the University of St Andrews in Great Britain was the lecturer of an online workshop involving two dozens of participants coming from different countries: from Romania (11 participants, including several PhD students studying in other countries such as France), from the Czech Republic (6 participants not only from universities, but also from the Czech Academy of Sciences) or Poland. One female colleague did not state her affiliation. The workshop was free for participants. The recording of the workshop is available on the website of the association (www.capv.cz).

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    online

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    23

  • Počet zahraničních účastníků

    13

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce