Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F22%3A73616533" target="_blank" >RIV/61989592:15210/22:73616533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333196420" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333196420</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Dr. Ken Mavor (orcid 0000-0002-3160-3889) from the University of St Andrews in Great Britain was the lecturer of an online workshop involving two dozens of participants coming from different countries: from Romania (11 participants, including several PhD students studying in other countries such as France), from the Czech Republic (6 participants not only from universities, but also from the Czech Academy of Sciences) or Poland. One female colleague did not state her affiliation. The workshop was free for participants. The recording of the workshop is available on the website of the association (www.capv.cz).
Název v anglickém jazyce
Using Path Models to Explore the Role of Social Identity in Promoting and Undermining Learning
Popis výsledku anglicky
Dr. Ken Mavor (orcid 0000-0002-3160-3889) from the University of St Andrews in Great Britain was the lecturer of an online workshop involving two dozens of participants coming from different countries: from Romania (11 participants, including several PhD students studying in other countries such as France), from the Czech Republic (6 participants not only from universities, but also from the Czech Academy of Sciences) or Poland. One female colleague did not state her affiliation. The workshop was free for participants. The recording of the workshop is available on the website of the association (www.capv.cz).
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
online
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
23
Počet zahraničních účastníků
13
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce