Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínos filosofie ke vzdělání vzdělavatelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F22%3A73618333" target="_blank" >RIV/61989592:15210/22:73618333 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.upjs.sk/filozoficka-fakulta/pracoviska/katedra-pedagogiky/edukacia/" target="_blank" >https://www.upjs.sk/filozoficka-fakulta/pracoviska/katedra-pedagogiky/edukacia/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33542/EDU2022-2-0" target="_blank" >10.33542/EDU2022-2-0</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínos filosofie ke vzdělání vzdělavatelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje filosofii jako významný příspěvek ke vzdělávání vzdělavatelů vedle odbornosti a didaktické kompetence. Poukazuje na některé limity vědeckého přístupu, které může filosofie překonávat. Aby filosofie plnila tuto roli, nelze ji praktikovat jako souhrn informací o filosofii, ale jako zásadní osobní dotazování.

  • Název v anglickém jazyce

    THE CONTRIBUTION OF PHILOSOPHY TO THE EDUCATION OF EDUCATOR

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents philosophy as an important contribution to the education of educators in addition to expertise and didactic competence. It points to some limits ofthe scientific approach that philosophy can overcome. In order for philosophy to fulfill this role, it cannot be practiced as a summary of information about philosophy, but as an essential personal questioning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Edukácia

  • ISSN

    1339-8725

  • e-ISSN

    1339-8725

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    21-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus