Struktura italského mezinárodního certifikátu PLIDA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F24%3A73627150" target="_blank" >RIV/61989592:15210/24:73627150 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333207037" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333207037</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Struktura italského mezinárodního certifikátu PLIDA
Popis výsledku v původním jazyce
Seminář o struktuře zkoušky PLIDA (Projekt italského jazyka Dante Alighieri) byl koncipován tak, aby učitelům a studentům poskytl podrobný a praktický přehled o zkoušce z italského jazyka. Zkouška PLIDA je oficiálním uznáním italštiny jako cizího jazyka, rozděleného do různých úrovní znalostí podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR).Během semináře měli účastníci možnost seznámit se s jednotlivými částmi zkoušky, které zahrnují poslech s porozuměním, čtení s porozuměním, ústní produkci a písemnou produkci. Prostřednictvím interaktivních aktivit, zkušebních testů a analýzy zkušebních materiálů mohli účastníci získat hluboké znalosti o metodách hodnocení a dovednostech požadovaných v jednotlivých sekcích. Kromě toho byly předány praktické návrhy pro přípravu studentů a užitečné zdroje a učební pomůcky pro usnadnění výuky italštiny. Setkání podpořilo diskusi a výměnu zkušeností mezi účastníky, čímž se vytvořila síť podpory a spolupráce pro zlepšení výuky a učení italštiny. Iniciativa tak představovala důležitou příležitost, jak zlepšit jazykové dovednosti a čelit zkoušce PLIDA s větší jistotou a připraveností.
Název v anglickém jazyce
Exam structure PLIDA (Dante Alighieri Italian Language Project)
Popis výsledku anglicky
The workshop on the structure of the PLIDA exam (Dante Alighieri Italian Language Project) is designed to provide teachers and students with a detailed and practical overview of the Italian language exam. The PLIDA is an official recognition of Italian as a foreign language, divided into various levels of competence according to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).During the workshop, participants had the opportunity to explore the different sections of the exam, which include listening comprehension, reading comprehension, oral production and written production. Through interactive activities, mock tests, and analysis of exam materials, participants were able to gain an in-depth understanding of the assessment methods and skills required in each section. In addition, practical suggestions for student preparation were shared, as well as useful resources and teaching tools to facilitate the teaching of Italian. The meeting encouraged discussion and exchange of experiences among the participants, creating a network of support and collaboration to improve the teaching and learning of Italian. The initiative thus represented an important opportunity to enhance language skills and to face the PLIDA exam with greater confidence and preparation.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
30
Počet zahraničních účastníků
6
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce