Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evidence-based strategies for active learning in large lectures

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F24%3A73629983" target="_blank" >RIV/61989592:15210/24:73629983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evidence-based strategies for active learning in large lectures

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Online workshop was led by assoc. prof. Sharon McMahon Sawyer (USA). Data collected from a pilot research study of TUL of students and instructors perspectives of educational processes showed that both are dissatisfied with traditional lectures. Traditional lectures place the burden of teaching on the instructor while the students role remains passive. Research shows students learn and remember more when they are actively involved in their own learning. This seminar offered instructors small strategies and practical tips to increase student engagement without adding to instructors workload, based on research findings and empirical evidence.

  • Název v anglickém jazyce

    Evidence-based strategies for active learning in large lectures

  • Popis výsledku anglicky

    Online workshop was led by assoc. prof. Sharon McMahon Sawyer (USA). Data collected from a pilot research study of TUL of students and instructors perspectives of educational processes showed that both are dissatisfied with traditional lectures. Traditional lectures place the burden of teaching on the instructor while the students role remains passive. Research shows students learn and remember more when they are actively involved in their own learning. This seminar offered instructors small strategies and practical tips to increase student engagement without adding to instructors workload, based on research findings and empirical evidence.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    online

  • Stát konání akce

    US - Spojené státy americké

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    19

  • Počet zahraničních účastníků

    4

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    WRD - Celosvětová akce