Právo státního zaměstnance podat stížnost ve věcech služebních vztahů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F16%3A33163054" target="_blank" >RIV/61989592:15220/16:33163054 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Právo státního zaměstnance podat stížnost ve věcech služebních vztahů
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem tohoto příspěvku bylo vymezit právo státního zaměstnance podat stížnost ve věcech služebních vztahů, a to s ohledem na platnou úpravu vyplývající z ustanovení § 79 odst. 2 písm. h) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů a § 157 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů.
Název v anglickém jazyce
The right of the state servant to lodge a complaint in issues of service relationships
Popis výsledku anglicky
The constribution deals with definition of the right of the state servant to lodge a complaint in issues of service relationships in view of valid regulation arising from § 79 subs. 2 h) of Act no. 234/2014 Coll., on state service and § 157 of Act no. 234/2014 Coll., on state service.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Služební vztahy a výkon závislé práce
ISBN
978-80-7552-429-4
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
177-190
Počet stran knihy
336
Název nakladatele
Wolters Kluwer ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—