Využití některých prvků daltonského plánu ve výuce Římskokatolického náboženství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F11%3A10222997" target="_blank" >RIV/61989592:15260/11:10222997 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití některých prvků daltonského plánu ve výuce Římskokatolického náboženství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na aplikaci prvků daltonského alternativního systému ve výuce Římskokatolického náboženství v ZŠ Chalabalova v Brně, kde se částečně podle tohoto systému vyučuje již od roku 1994.
Název v anglickém jazyce
Application elements of Dalton alternative system for teaching Roman Catholic religion
Popis výsledku anglicky
This paper concentrates on application elements of Dalton alternative system for teaching Roman Catholic religion in the Primary school Chalabalova in Brno, where is partly this system has teaching since 1994
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konferencia z praktickej teológie a religionistiky V.
ISBN
978-80-8084-710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
283-300
Název nakladatele
Verbum
Místo vydání
Ružomberok
Místo konání akce
Ružomberok 28.března 2011
Datum konání akce
28. 3. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—