The Phenomenon of Love in Pedagogy of the Founders of the Christian Communities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F15%3A33160081" target="_blank" >RIV/61989592:15260/15:33160081 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Phenomenon of Love in Pedagogy of the Founders of the Christian Communities
Popis výsledku v původním jazyce
The study introduces several personages whose lives were influenced by love for God and the desire to fulfill their mission in accordance with God's will in the process of service to young people in the context of various historical events and periods. Apostolate and attention to personal development implies a lot of modifications of love in the lives of the presented founders of Christian communities. Each of them brought an unrepeatable charism and a distinctive way of expressing love into the activities and the service to young people. These are the very phenomena that we analyze in this study. The message of the presented personages is relevant also nowadays and each of them has their followers and sympathisers all around the world
Název v anglickém jazyce
The Phenomenon of Love in Pedagogy of the Founders of the Christian Communities
Popis výsledku anglicky
The study introduces several personages whose lives were influenced by love for God and the desire to fulfill their mission in accordance with God's will in the process of service to young people in the context of various historical events and periods. Apostolate and attention to personal development implies a lot of modifications of love in the lives of the presented founders of Christian communities. Each of them brought an unrepeatable charism and a distinctive way of expressing love into the activities and the service to young people. These are the very phenomena that we analyze in this study. The message of the presented personages is relevant also nowadays and each of them has their followers and sympathisers all around the world
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Revue Internationale des Sciences humaines et naturelles
ISSN
2235-2007
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
27
Strana od-do
57-83
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—