Dvě lekce zahradnického umění - využití metafor v terapii zaměřené na řešení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F16%3A33162718" target="_blank" >RIV/61989592:15260/16:33162718 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dvě lekce zahradnického umění - využití metafor v terapii zaměřené na řešení
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na využití metafor v terapii zaměřené na řešení. V první části autoři nabízejí svůj pohled na metafory a jejich možné propojení s přístupem zaměřeným na řešení. Dále se text zaměřuje na dva druhy metafor - metafory nabízené klientem a metafory nabízené terapeutem. V obou případech předkládají vodítka pro využití metafor doplněná příklady z praxe autorů.
Název v anglickém jazyce
Two lessons from the art of gardening - the use of metaphors in solution-focused therapy
Popis výsledku anglicky
The article is concerned on the use of metaphors in solution-focusedt herapy. Authors offer their view on metaphors and their possible connections to solution-focused therapy in the first part of the text. Folowed parts are devoted to two types of metaphors - client generated metaphors and therapist generated metaphors. Authors offer clues to utilise both types of metaphors as well as case examples from their practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychoterapie : praxe - inspirace - konfrontace
ISSN
1802-3983
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
51-63
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—