Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní marketing zvyšuje návštěvnost a turistickou prestiž památek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00010963" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00010963 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní marketing zvyšuje návštěvnost a turistickou prestiž památek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pouhé konstatování, že v určité lokalitě existují kulturní památky, samo o sobě v cestovním ruchu ještě nic neznamená. Jejich turistická atraktivita a ekonomický přínos musí být spojeny s efektivním marketingem a marketingovými nástroji.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective marketing raises visit rate and touristic prestige of monuments

  • Popis výsledku anglicky

    In a number of countries, the problem of development and promotion of tourist trade is being paid a close attention, both on the governmental level (ministries, state agencies), and on the level of regional governments and communal level (communities, associations of communities, etc.). The institutionally provided support of tourist trade, clearly demonstrating an effort to strengthen the socio-economic importance of the tourist trade in regions, has been existing also in the Czech Republic for a longer time.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/RM02%2F22%2F05" target="_blank" >RM02/22/05: Analýza přeshraniční spolupráce v euroregionálních strukturách na česko-polském pohraničí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Moderní obec

  • ISSN

    1211-0507

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus