Efektivní marketing zvyšuje návštěvnost a turistickou prestiž památek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00010963" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00010963 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní marketing zvyšuje návštěvnost a turistickou prestiž památek
Popis výsledku v původním jazyce
Pouhé konstatování, že v určité lokalitě existují kulturní památky, samo o sobě v cestovním ruchu ještě nic neznamená. Jejich turistická atraktivita a ekonomický přínos musí být spojeny s efektivním marketingem a marketingovými nástroji.
Název v anglickém jazyce
Effective marketing raises visit rate and touristic prestige of monuments
Popis výsledku anglicky
In a number of countries, the problem of development and promotion of tourist trade is being paid a close attention, both on the governmental level (ministries, state agencies), and on the level of regional governments and communal level (communities, associations of communities, etc.). The institutionally provided support of tourist trade, clearly demonstrating an effort to strengthen the socio-economic importance of the tourist trade in regions, has been existing also in the Czech Republic for a longer time.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/RM02%2F22%2F05" target="_blank" >RM02/22/05: Analýza přeshraniční spolupráce v euroregionálních strukturách na česko-polském pohraničí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Moderní obec
ISSN
1211-0507
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—