Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ženy na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010286" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010286 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ženy na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Propagační materiál prezentuje ženy ve vědě a výzkumu na PřF UP v Olomouci. Propagační spot je zaměřen na inovaci systému podpory žen působících ve vědě a výzkumu, která odráží specifika slaďování jejich občanských a profesních rolí v souvislosti s jejich vědeckou činností v přírodovědných oborech. Jedná se o jeden z aplikačních výstupů projektu Inovativní medializace zapojení žen do vědy a výzkumu jako faktor posílení znalostní společnosti a rovných příležitostí, a zvýšení konkurenceschopnosti v podmínkách rozvoje přírodovědných oborů.

  • Název v anglickém jazyce

    Women in the Faculty of Science, Palacky University in Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    Promotional material presents women in science and research at the Faculty of Science, Palacky University in Olomouc. Promotional spot is to create an innovated system of women-scientists support. This system should reverberate to their specific roles ?the civic one and the profession one ? in context of their scientific career, which is in this project represented by natural sciences. It is one of the outputs of the project application Innovative promotion in the media of involvement women to scienceand research as a factor of knowledge society and equal opportunities intensification, as well as rise of competitive advantage in the case of natural sciences.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E08018" target="_blank" >2E08018: Inovativní medializace zapojení žen do vědy a výzkumu jako faktor posílení znalostní společnosti a rovných příležitostí, a zvýšení konkurenceschopnosti v podmínkách rozvoje přírodovědných oborů.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Univerzita Palackého

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče