Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Induktivní a deduktivní způsob výkladu v učebnicích matematiky na SŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A10216168" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:10216168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Induktivní a deduktivní způsob výkladu v učebnicích matematiky na SŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na využití induktivních a deduktivních metod v učebnicích matematiky na střední škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Inductive and deductive aproach in mathematical textbooks at secondary school

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper the attention is paid to the application of inductive and deductive methods in mathematical textbooks at secondary school.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů