Postoje studentů k vzdáleně ovládaným experimentům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A10223033" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:10223033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje studentů k vzdáleně ovládaným experimentům
Popis výsledku v původním jazyce
Experimenty hrají klíčovou úlohu při výuce fyziky. V tomto příspěvku popíšeme vzdáleně ovládané fyzikální experimenty, které jsou umístěny na Katedře experimentální fyziky Univerzity Palackého v Olomouci. Příspěvek se také zabývá dotazníkovým šetřením, které zkoumalo postoje žáků k vzdáleně ovládaným experimentům.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of student to the remotely controlled experiments
Popis výsledku anglicky
Experiments play key role in teaching physics. In this article we describe the remotely controlled physical experiments which are located at the Department of Experimental Physics at Palacky University in Olomouc. The paper also deals with questionnairesurvey, which examined attitudes of student to the remotely controlled experiments.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
EMPIRIE
ISSN
1804-5715
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
9-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—