Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F13%3A33146768" target="_blank" >RIV/61989592:15310/13:33146768 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/13:33146768
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
Popis výsledku v původním jazyce
V průběhu vývoje českého vysokého školství byl zaznamenán přechod z elitní fáze vzdělávacího procesu v podobě tradičních univerzit jako vzdělávacích institucí do fáze univerzálního přístupu k zajištění terciárního vzdělávání nejen na tradičních univerzitách. Česká republika tak dosáhla značné dynamiky růstu podílu vysokoškolsky vzdělaných jedinců v populaci. V současné době se trend vývoje mění, je usilováno o posílení kvality vysokého školství, zapojení vnějších aktérů do plánování a hodnocení činnostivysokých škol. Právě uvedené vnější determinanty společně s determinantami vnitřními ovlivňují funkce vysokých škol. Naplňování funkcí vysokých škol a fakult ovlivňuje jejich organizační klima, v němž se vnější a vnitřní determinanty odráží.
Název v anglickém jazyce
Determinants of Organizational Climate of Universities and Faculties
Popis výsledku anglicky
During the development of Czech higher education was observed phase of transit from elite educational process in the form of traditional universities as educational institutions in the phase detection of universal access to tertiary education, not only on traditional universities. Czech Republic achieved considerable growth dynamics of university-educated individuals in the population. Currently, the trend changes, it aims to enhance quality in high education, the involvement of external stakeholders inthe planning and evaluation of universities. Just the external determinants, together with internal determinants affect the function of universities. Organizational climate affects the fulfillment of the functions of universities and faculties, becauseit reflects the internal and external determinants.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0696" target="_blank" >GAP407/11/0696: Percepce organizačního klimatu pedagogických fakult akademickými pracovníky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-3808-5
Počet stran knihy
201
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—