Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F13%3A33146768" target="_blank" >RIV/61989592:15310/13:33146768 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/13:33146768

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V průběhu vývoje českého vysokého školství byl zaznamenán přechod z elitní fáze vzdělávacího procesu v podobě tradičních univerzit jako vzdělávacích institucí do fáze univerzálního přístupu k zajištění terciárního vzdělávání nejen na tradičních univerzitách. Česká republika tak dosáhla značné dynamiky růstu podílu vysokoškolsky vzdělaných jedinců v populaci. V současné době se trend vývoje mění, je usilováno o posílení kvality vysokého školství, zapojení vnějších aktérů do plánování a hodnocení činnostivysokých škol. Právě uvedené vnější determinanty společně s determinantami vnitřními ovlivňují funkce vysokých škol. Naplňování funkcí vysokých škol a fakult ovlivňuje jejich organizační klima, v němž se vnější a vnitřní determinanty odráží.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of Organizational Climate of Universities and Faculties

  • Popis výsledku anglicky

    During the development of Czech higher education was observed phase of transit from elite educational process in the form of traditional universities as educational institutions in the phase detection of universal access to tertiary education, not only on traditional universities. Czech Republic achieved considerable growth dynamics of university-educated individuals in the population. Currently, the trend changes, it aims to enhance quality in high education, the involvement of external stakeholders inthe planning and evaluation of universities. Just the external determinants, together with internal determinants affect the function of universities. Organizational climate affects the fulfillment of the functions of universities and faculties, becauseit reflects the internal and external determinants.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0696" target="_blank" >GAP407/11/0696: Percepce organizačního klimatu pedagogických fakult akademickými pracovníky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3808-5

  • Počet stran knihy

    201

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy