Souvislosti v matematice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153209" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33153209 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Souvislosti v matematice.
Popis výsledku v původním jazyce
Jestliže učitel matematiky dostatečně nepromýšlí svou výuku, může se stát, že jeho studenti sice zvládnou různé části matematiky, ale uniknou jim významné souvislosti. Máme-li však řešit praktické problémy prostředky matematického modelování, musíme vidět matematiku jako jeden celek. Článek přináší k tomuto problému bohatý materiál.
Název v anglickém jazyce
Contexts in Mathematics
Popis výsledku anglicky
If a teacher-mathematician isn't attentive enough then his students may master some parts of mathematics but maybe they don't see some relevant connections. However when we ought to solve real problems by the means of mathematical modeling, we have to see mathematics as a whole. The article provides to this problem a lot of materials.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
86-95
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—