Matematika v kontextu přírodovědných oborů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F16%3A33161743" target="_blank" >RIV/61989592:15310/16:33161743 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematika v kontextu přírodovědných oborů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje nové materiály pro výuku matematiky, na jejichž vzniku se podíleli odborníci Katedry algebry a geometrie Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého. Na praktickém příkladu si uvedeme přínos kontextového vyučování matematiky a dalších přírodovědných předmětů na střední škole.
Název v anglickém jazyce
Contextual teaching of mathematics and science
Popis výsledku anglicky
The paper introduces new materials for teaching mathematics. They were produced by the support of members of the Department of Algebra and Geometry at the Faculty of Science, Palacky University. A practical example presents benefits of contextual teaching of mathematics and other science subjects at secondary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2016
ISBN
978-80-86843-52-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
137-142
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
10. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—