Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prostorová distribuce inovačních aktivit firem v Česku v letech 2008-2012

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F16%3A33161851" target="_blank" >RIV/61989592:15310/16:33161851 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pf.jcu.cz/structure/departments/kge/upload/files/Sborn%C3%ADk_konf%C4%8CGS_%C4%8CB2016.pdf" target="_blank" >http://www.pf.jcu.cz/structure/departments/kge/upload/files/Sborn%C3%ADk_konf%C4%8CGS_%C4%8CB2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prostorová distribuce inovačních aktivit firem v Česku v letech 2008-2012

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inovace jsou obecně chápány jako motor ekonomického růstu, konkurenceschopnosti a tvorby nových pracovních míst. V posledních letech jsou právě inovace velmi diskutovaným tématem v soukromé i veřejné sféře na různých úrovních. Kompetentní osoby v rozhodovacím procesu jsou aktivně zapojeny do vytváření a implementace procesů, které podporují inovace v regionálním, národním i evropském měřítku. V tomto příspěvku je kladen důraz na zjištění a popsání prostorové distribuce inovačních aktivit firem v Česku v období let 2008 až 2012 sledovaných v rámci Šetření o inovacích (Community Innovation Survey - CIS). Databáze CIS za dané období obsahuje více než 10 000 respondentů (firem) v územní podrobnosti za okresy. Data o inovacích byla roztříděna na technické, netechnické, radikální inovace a VaV intenzitu, u nichž byl zkoumán jejich prostorový vzor na základě výpočtu tzv. inovačního skóre. Příspěvek má za cíl představit první výsledky výzkumu inovací firem v Česku v jejich prostorovém kontextu.

  • Název v anglickém jazyce

    Spatial distribution of companies' innovations in Czechia 2008-2012

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the spatial distribution of innovations carried out by the companies in Czechia from 2008 to 2012

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výroční konference České geografické společnosti GEOGRAFICKÉ MYŠLENÍ JAKO AKTUÁLNÍ SPOLEČENSKÁ VÝZVA

  • ISBN

    978-80-7394-619-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    109-117

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku