Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výroba želatinových optických prvků jako nástroj badatelsky orientované výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F20%3A73609502" target="_blank" >RIV/61989592:15310/20:73609502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ccf.fzu.cz/pdf/ukazky/2020/ukazka_CCF_4-20.pdf" target="_blank" >https://ccf.fzu.cz/pdf/ukazky/2020/ukazka_CCF_4-20.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výroba želatinových optických prvků jako nástroj badatelsky orientované výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Želatinové optické prvky vyrobené přímo žáky lze využít k naplnění cílů badatelsky orientované výuky v oblasti paprskové optiky. Článek popisuje podrobný návod na výrobu želatinových optických prvků a poskytuje námět na experimenty, při kterých žáci popíšou základní fyzikální zákonitosti paprskové optiky. Čtenář se také seznámí s výsledky předvýzkumu zabývajícího se dopadem neformálního vzdělávání na žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparation of gelatine optical elements as a tool of inquiry-based science education

  • Popis výsledku anglicky

    Gelatine optical elements made by pupils, can be used to achieve the targets of inquiry-based science education in the field of ray optics. The article describes detailed instructions for the preparation of gelatine optical elements and provides a topic for experiments in which pupils describe the basic physical laws of ray optics. The reader will also get acquainted with the results of preliminary research dealing with the impact of extra-curricular education on pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Československý časopis pro fyziku

  • ISSN

    0009-0700

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    70

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    258-260

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus