Možnosti neformálního vzdělávání v science centrech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F20%3A73609797" target="_blank" >RIV/61989592:15310/20:73609797 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333189684" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333189684</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2020.1671" target="_blank" >10.14712/23362189.2020.1671</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti neformálního vzdělávání v science centrech
Popis výsledku v původním jazyce
Neformální vzdělávání je jistě nedílnou a významnou součástí vzdělávacího procesu každé osobnosti. Na poli českých institucí neformálního vzdělávání se v posledním desetiletí objevila science centra, instituce bez pevného ukotvení v systému tradičních muzeí či galerií.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of non-formal education in science centers
Popis výsledku anglicky
Non-formal education is certainly an integral and important part of every person's educational process. In the field of Czech non-formal education institutions, science centers have appeared in the last decade, institutions without a firm anchorage in the system of traditional museums or galleries.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika (Praha)
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
70
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
378-382
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—