Stav výuky práva na pedagogické fakultě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F01%3A00000436" target="_blank" >RIV/61989592:15410/01:00000436 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stav výuky práva na pedagogické fakultě
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní zřetel příspěvku je věnován stavu výuky práva a právního vědomí na pedagogických fakultách.
Název v anglickém jazyce
Posture of law education on the pedagogical faculty
Popis výsledku anglicky
Main object of my contribution is a study of actual condition law education and law knowledges on the pedagogical faculty. Next I point out neglect this branch in past and to try to anchor law education to the education plans at present to the major partbranch which are teaching on the our faculty.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výchova k demokracii v transformující se společnosti
ISBN
80-244-0306-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
184
Strana od-do
143-146
Název nakladatele
Vydavatelství Univerzity Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—