Efekty výuky psychologie na pedagogické fakultě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F02%3A00000464" target="_blank" >RIV/61989592:15410/02:00000464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efekty výuky psychologie na pedagogické fakultě
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá dalšími důsledky (efekty) vysokoškolské výuky (zajišťováno pomocí dotazníků, které byly administrovány studentům). Konkrétně: jejich vliv na sebepoznání, sebevědomí, porozumění lidským vztahům, sebekontrolu a další.
Název v anglickém jazyce
Effects of teaching psychology on pedagogical faculty
Popis výsledku anglicky
This study deals with another influences of academic teaching (by means of questionnaire, that was to administer to students). Specifically: their impacts in self-recognition, self-confidence, understanding of human relation, self-control and another.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník referátů z antropologické konference "Vědy o člověku na prahu 3. tisíciletí"
ISBN
80-244-0596-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
270
Strana od-do
185-189
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—