Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie Pierra Bourdieua - pohled pro sociální pedagogiku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F04%3A00001371" target="_blank" >RIV/61989592:15410/04:00001371 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie Pierra Bourdieua - pohled pro sociální pedagogiku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zaměřuje na sociální pedagogiku jako na prostředek sociální integrace jedinců prostřednictvím edukace, resp. socializace. Na edukaci však nepohlíží jako na statusový výtah, ale jako na mechanismus symbolického násilí (Pierre Bourdieu), které je na jedince uplatňováno v rámci vzdělávacího systému prostřednictvím pedagogického jednání, pedagogické autority, pedagogické práce, práce vzdělání a autority školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Theory of Pierre Bourdieu - the view for social pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on social pedagogy as a means of individuals? social integration through education, or socialization. Nevertheless education is not viewed as a status lift but as a mechanism of symbolic violence (Pierre Bourdieu), executed upon an individual within the educational system through pedagogical action, pedagogical authority, pedagogical work, work of schooling and authority of school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Socialia Olomouc 2003. Sborník příspěvků z konference Sociální pedagogika jako vědní obor a studijní disciplína.

  • ISBN

    80-244-0878-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    176

  • Strana od-do

    22-31

  • Název nakladatele

    Vydavatelství Univerzity Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku