Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkratky, značky a symboly v informačně-komunikačních technológiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00001772" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00001772 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Skratky, značky a symboly v informačno-komunikačných technológiách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prispevok sa zaoberá funkciou skratiek, značiek a symbolov v súčasných informačno-komunikačných techológiách. Uvádza pracovné definicie pojmov skratka, značka a symbol, ktoré sa v praxi často chápu ako synonymické termíny. Analyzuje vplyv skratiek, značiek a symbolov na trvanie a plynulos't informačného toku pri prenosoch informácií. Osobitnú pozornosť venuje informačným tokom v edukačných procesoch. V zavere formuluje niektoré odporúčania pre prax.

  • Název v anglickém jazyce

    Abbreviations, signs and symbols in information-communication technologies

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the functionof abbreviations, sing and symbols in contemporary information-communication technologies. It gives working definitions of the notions abbreviations, signs and symbolswhich are oft considered as synonymous terms in thepractice. It analyses the influence of the abbreviations, signs and symbols on the duration and fluency of information flow in the transfers of information. A specialattention is devoted to information flows in educational processes. Some recommendationsfor the practice are formulated in the final part of the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti ve vztahu k požadavkům státní koncepce informační politiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy technického vzdělávání - technická a informační výchova 2005

  • ISBN

    80-7220-227-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    494

  • Strana od-do

    371-377

  • Název nakladatele

    Votobia Praha

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku