Zkratky, značky a symboly v informačně-komunikačních technológiích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00001772" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00001772 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Skratky, značky a symboly v informačno-komunikačných technológiách
Popis výsledku v původním jazyce
Prispevok sa zaoberá funkciou skratiek, značiek a symbolov v súčasných informačno-komunikačných techológiách. Uvádza pracovné definicie pojmov skratka, značka a symbol, ktoré sa v praxi často chápu ako synonymické termíny. Analyzuje vplyv skratiek, značiek a symbolov na trvanie a plynulos't informačného toku pri prenosoch informácií. Osobitnú pozornosť venuje informačným tokom v edukačných procesoch. V zavere formuluje niektoré odporúčania pre prax.
Název v anglickém jazyce
Abbreviations, signs and symbols in information-communication technologies
Popis výsledku anglicky
The article deals with the functionof abbreviations, sing and symbols in contemporary information-communication technologies. It gives working definitions of the notions abbreviations, signs and symbolswhich are oft considered as synonymous terms in thepractice. It analyses the influence of the abbreviations, signs and symbols on the duration and fluency of information flow in the transfers of information. A specialattention is devoted to information flows in educational processes. Some recommendationsfor the practice are formulated in the final part of the article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti ve vztahu k požadavkům státní koncepce informační politiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy technického vzdělávání - technická a informační výchova 2005
ISBN
80-7220-227-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
494
Strana od-do
371-377
Název nakladatele
Votobia Praha
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—