Školská geometrie netradičně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003788" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003788 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školská geometrie netradičně
Popis výsledku v původním jazyce
Netradiční metody ve výuce školské geometrie byly obsahovou náplní trojice didaktických seminářů realizovaných na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Semináře měly charakter pracovních dílen se zaměřením na motivační činnosti vedoucí ke zlepšení postojů žáků k matematice, zejména pak k geometrii.
Název v anglickém jazyce
Untraditional way to the School Geometry
Popis výsledku anglicky
Untraditional way to the School Geometry was a common subject of the triad of the Didactic seminars which were realized by Department of Mathematics of the Faculty of Education (Palacky University in Olomouc).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktivity k popularizaci matematiky na základní škole
ISBN
978-80-7220-304-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
52
Strana od-do
41-43
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—