Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kybergrooming aneb Kdo loví v chatu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008397" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kybergrooming aneb Kdo loví v chatu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na charakteristiku kybergroomingu. Kybergrooming je internetový fenomén, který se pomalu ale jistě začíná objevovat i v České republice. Je to označení pro sérii manipulativních technik a postupů, kterými manipulátor vyvolává u dětívyužívajících internetové chaty a diskusní fóra falešnou důvěru, přičemž cílem manipulátora je přimět mladistvého k osobní schůzce.

  • Název v anglickém jazyce

    Cybergrooming or Who Hunt in Chat

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on the characteristics of cyber grooming (child grooming). Child grooming is an Internet phenomenon that is slowly but surely beginning to emerge in the Czech Republic. It is a term for a series of manipulative techniques and procedures which manipulator causes in children using internet chats and discussion forums false confidence, with the aim of the manipulator is to encourage the young person for a personal meeting.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F08%2FP106" target="_blank" >GP406/08/P106: Prevence nebezpečných komunikačních praktik spojených s elektronickou komunikací pro pedagogy a nepedagogy</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Brno

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Computer Press, a. s.

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče