Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Curriculum as a Mean for a Change of School Work

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008420" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008420 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Curriculum as a Mean for a Change of School Work

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces the description of current situation in Czech school management (in European context) and tackles the question of successfulness of a reform (when it is seen as a top-down mainly). Based on the review of relevant and accessible literature, empirical data (questionnaire survey, discussions and interviews, analysis of educational programmes) it tries to answer following questions: do the Czech schools want and are they willing to change? What is the relation of introduced change withthe existing and expected concept of teachers´ work.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum as a Mean for a Change of School Work

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the description of current situation in Czech school management (in European context) and tackles the question of successfulness of a reform (when it is seen as a top-down mainly). Based on the review of relevant and accessible literature, empirical data (questionnaire survey, discussions and interviews, analysis of educational programmes) it tries to answer following questions: do the Czech schools want and are they willing to change? What is the relation of introduced change withthe existing and expected concept of teachers´ work.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP019" target="_blank" >GP406/07/P019: Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Educational effectivesness and factors of quality assurance

  • ISBN

    978-84-613-3774-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    304

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ECER

  • Místo vydání

    Gothenburg

  • Místo konání akce

    Gothenburg, Švédsko

  • Datum konání akce

    8. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku