Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reforma preprimárního vzdělávání v České republice a odraz v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009235" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reforma preprimárního vzdělávání v České republice a odraz v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koncepce preprimárního vzdělávání prochází v posledních letech celkovou reformou, která se také odráží v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání. Tato reforma se dotýká všech oblastí preprimárního vzdělávání a značně se odrazilai v požadavcích na realizaci environmentální výchovy. Koncepce preprimárního vzdělávání je zaměřena na to, aby si dítě od předškolního věku osvojovalo základy klíčových kompetencí a získávalo tak předpoklady pro své celoživotní vzdělávání. Hlavním úkolemenvironmentální výchovy je vytvořit u dítěte elementární základy pro zodpovědný postoj budoucího dospělého člověka k životnímu prostředí. Příspěvek se zabývá problematikou naplňování základních požadavků ve vztahu k elementárnímu vzdělávání dětí předškolního věku a a pregraduální přípravou budoucích učitelů preprimárního vzdělávání k realizaci environmentální výchovy na PdF UP v Olomouci.

  • Název v anglickém jazyce

    The Reform of Pre-school Education in the Czech Republic and its Reflection in Pre-graduate Training of the Pre-primary Education Future Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The conception of the pre-primary education comes through the general reform that also reflects in the pre-graduate training of the pre-primary education future teachers. The reform includes all the spheres of the pre-primary education and influenced thedemands of the implementation of the environmental education. The concept of the pre-primary education is directed to familiarize the basic key competences at the children of the pre-school age. They obtain the backgrounds for lifelong learning in the same time. The main task of the environmental education is to create the elementary rudiments for responsible activities of the future adults to the environment. The text deals with problems of the environmental education of the pre-school age children and the pre-graduate training of the pre-primary school future teachers at the Faculty of Education of the Palacky-University in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Príprava učitelov v procese školských reforiem

  • ISBN

    978-80-555-0024-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    954

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku