On mathematical imagination of pre-school aged children
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009303" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009303 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On mathematical imagination of pre-school aged children
Popis výsledku v původním jazyce
The kindergarteners do not systematically teach mathematics-they rather shape mathematical imagination, or more precisely the ability of children to view the world through obtained knowledge, experience and interrelations and to apply laws of thinking.
Název v anglickém jazyce
On mathematical imagination of pre-school aged children
Popis výsledku anglicky
The kindergarteners do not systematically teach mathematics-they rather shape mathematical imagination, or more precisely the ability of children to view the world through obtained knowledge, experience and interrelations and to apply laws of thinking.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—