Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci z pěstounských rodin - zpráva z výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009402" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009402 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci z pěstounských rodin - zpráva z výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Děti z pěstounské péče jsou stigmatizovány přívlastkem "neosvojitelné" z důvodu různých psychických či fyzických postižení či negativních prognóz. I z těchto příčin je o pěstounskou péči, jako náhradní formu péče o dítě, výrazně menší zájem než o osvojení. Příspěvek podává zprávu z autorčina výzkumu dětí v pěstounské péči a vlivu pěstounské péče na školní výkon dítěte. Cílem výzkumu je zmapování situace a stavu dětí v pěstounské péči a vysvětlení jejich specifik. Výzkum také popisuje problémy, se kterými se učitel nejčastěji u těchto dětí při své práci setká.

  • Název v anglickém jazyce

    Foster cared pupils - report of research

  • Popis výsledku anglicky

    Children in foster care are stigmatized by attribute "non-adoptive" because of various mental or physical disability or negative forecasts. Therefore is foster care as a substitute form of child care, much less interest than the adoption. The contribution reports from the author's research of children in foster care and foster care influence on school performance of children. The aim of the research is to map the situation of children in foster care and explanations of their specifics. The research alsodescribes the problems with which teachers of these children encounter in their work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Humanica

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus