Teorie nálepkování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A10214087" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:10214087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teorie nálepkování
Popis výsledku v původním jazyce
Součástí pedagogické praxe je každodenní kontakt s žáky, kteří vykazují jisté odlišnosti. Učitel se tak může stát důležitým činitelem v procesu nálepkování.
Název v anglickém jazyce
Labeling Theory
Popis výsledku anglicky
The pedagogical practice includes also everyday contact with pupils showing certain differences. Thus teachers can become important actors in the labelling process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Antropologicko-psychologické aspekty zdravého životního stylu v olomouckém regionu. II. olomoucké dny antropologie a biologie 2009
ISBN
978-80-244-2454-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
119-125
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—