Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYBRANÉ DRUHY INTERAKTIVNÍCH TABULÍ A JEJICH VYUŽITÍ NA ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10213232" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10213232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYBRANÉ DRUHY INTERAKTIVNÍCH TABULÍ A JEJICH VYUŽITÍ NA ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve vzdělávacím procesu se stále více prosazují moderní technické výukové prostředky, mezi něž řadíme i interaktivní tabuli. V příspěvku jsme se proto zaměřili na nejrozšířenější druhy interaktivních tabulí a na prezentaci části výsledků průzkumu věnovaného problematice využití interaktivní tabule ve výuce - zjištění druhů interaktivních tabulí využívaných učiteli základních a středních škol v Olomouckém a Moravskoslezském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    SELECTED TYPES OF INTERACTIVE BOARDS AND THEIR USAGE AT PRIMARY AND SECONDARY SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    Modern technical educational means, including an interactive board, are being implemented into educational process increasingly. Therefore we focused on the most common types of interactive boards in the entry; we also present partial results of the survey which dealt with the problems of an interactive board usage in lessons - to find out concrete types of interactive boards used by teachers of primary and secondary schools in Olomoucký and Moravskoslezský region.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus