Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vybraných školních vzdělávacích programů z hlediska možných způsobů realizace průřezového tématu multikulturní výchova ve vzdělávacím oboru český jazyk a literatura

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214497" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214497 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vybraných školních vzdělávacích programů z hlediska možných způsobů realizace průřezového tématu multikulturní výchova ve vzdělávacím oboru český jazyk a literatura

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka příspěvku analyzuje vztah průřezového tématu Multikulturní výchova ke vzdělávacímu oboru Český jazyk a literatura. Součástí příspěvku je prezentace a vyhodnocení výsledků průzkumné sondy zaměřené na zachycení diferencí v pojetí zkoumané problematiky v jednotlivých školních vzdělávacích programech. Autorka nastiňuje možnosti klasifikace různých přístupů k začlenění multikulturních prvků do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of selected school education programmes in term of possible ways of implementation of cross-sectional theme multicultural education in educational area Language and language communication

  • Popis výsledku anglicky

    Author of this conference paper analyses the relation of cross-sectional theme Multicultural education to educational field of Czech language and literature. Part of this paper is presentation and evaluation of results of research probe focused on interception differences within the framework of surveyed problems in single school education programmes. Author outlines the possibilities of classification of different approaches to integration of multicultural elements into the education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.

  • ISBN

    978-80-244-2593-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku