Analýza vybraných školních vzdělávacích programů z hlediska možných způsobů realizace průřezového tématu multikulturní výchova ve vzdělávacím oboru český jazyk a literatura
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214497" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214497 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vybraných školních vzdělávacích programů z hlediska možných způsobů realizace průřezového tématu multikulturní výchova ve vzdělávacím oboru český jazyk a literatura
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka příspěvku analyzuje vztah průřezového tématu Multikulturní výchova ke vzdělávacímu oboru Český jazyk a literatura. Součástí příspěvku je prezentace a vyhodnocení výsledků průzkumné sondy zaměřené na zachycení diferencí v pojetí zkoumané problematiky v jednotlivých školních vzdělávacích programech. Autorka nastiňuje možnosti klasifikace různých přístupů k začlenění multikulturních prvků do výuky.
Název v anglickém jazyce
Analysis of selected school education programmes in term of possible ways of implementation of cross-sectional theme multicultural education in educational area Language and language communication
Popis výsledku anglicky
Author of this conference paper analyses the relation of cross-sectional theme Multicultural education to educational field of Czech language and literature. Part of this paper is presentation and evaluation of results of research probe focused on interception differences within the framework of surveyed problems in single school education programmes. Author outlines the possibilities of classification of different approaches to integration of multicultural elements into the education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
ISBN
978-80-244-2593-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
23. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—