Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Women's Education in a Reflection of "Hasner Act" at the End of the 19th century.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214517" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214517 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Women's Education in a Reflection of "Hasner Act" at the End of the 19th century.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with the issue of women?s education in the context of the ?Hasner Act?. The objective of the paper is to outline the social discourse of the19th century and its impact upon the concept of subject matters and forms of women?s education. The paper is focused on the representative case of higher women?s education realized in the Institution of Earl Pötting in Olomouc, with tradition continuing up to this day.

  • Název v anglickém jazyce

    Women's Education in a Reflection of "Hasner Act" at the End of the 19th century.

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the issue of women?s education in the context of the ?Hasner Act?. The objective of the paper is to outline the social discourse of the19th century and its impact upon the concept of subject matters and forms of women?s education. The paper is focused on the representative case of higher women?s education realized in the Institution of Earl Pötting in Olomouc, with tradition continuing up to this day.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2010

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    168

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus