Vysokoškolská komunikace - komunikace pedagogická a partnerská
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10215222" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10215222 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vysokoškolská komunikace - komunikace pedagogická a partnerská
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá charakteristikou vysokoškolské komunikace jako partnerské komunikace v procesu vzdělávání, kdy povaha vzájemných vztahů mezi aktéry a tím i volba komunikačních prostředků je ovlivněna povahou a cíli vzdělávání dospělých na vysoké škole.Vyústěním příspěvku je hledání analogie mezi vysokoškolským vzděláváním a organizační kulturou podporující kvalitu.
Název v anglickém jazyce
College Communications - Communications and Education Partner
Popis výsledku anglicky
The study deals with the characteristics of communication as a university partner communication in education, the nature of relationships between actors and thus the choice of means of communication is influenced by the nature and objectives of adult education at the college. Closing of this paper is to find analogies between higher education and organizational culture that supports quality.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quo vadis vysokoškolská pedagogika
ISBN
978-80-8105-196-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 6. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—