Brainstorming ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217082" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217082 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Brainstorming ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje výukovou metodu brainstorming, její principy a v obecné rovině její množné využití ve výuce na jakémkoli stupni našich vzdělávacích institucí. Vymezuje její pozitivní působení na žáka a představuje možné negativní stránky této metody.Hodnotí zejména její motivační a aktivizující charakter.
Název v anglickém jazyce
BRAINSTORMING IN THE CLASS
Popis výsledku anglicky
The contribution describes the teaching method called brainstorming, its principles and its general use in the class at elementary schools in the Czech Republic. It specifies its positive effect on pupils and describes some negative aspects of this method. This article evaluates its motivational and activation aspect.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy technického vzdělávání - sborník mezinárodní konference
ISBN
80-244-0287-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
24. 6. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—