Pedagogicko - psychologické aspekty připravenosti dětí k zahájení školní docházky.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217253" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217253 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogicko - psychologické aspekty připravenosti dětí k zahájení školní docházky.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na teoretické seznámení se základními pojmy týkající se připravenosti dětí na vstup do základní školy. Představuje téma a zaměření disertační práce a seznamuje s předvýzkumem, který je veden v rámci hlavního výzkumu disertační práce.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical - psychological aspects of the readiness of children to start school
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on the theoretical introduction to basic concepts of the readiness of children to enter primary school. Represents the theme and focus of thesis and introduces the presurvey, which is held in the main research of dissertation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.
ISBN
978-80-244-2593-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
23. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—