Prvky dramatu v nácvikových technikách kognitivně behaviorální terapie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10218523" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10218523 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prvky dramatu v nácvikových technikách kognitivně behaviorální terapie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá průnikem metod dvou terapeutických systémů: dramaterapie a kognitivně behaviorální terapie. Autoři ve své praxi užívají tyto techniky a představují zde své zkušenosti.
Název v anglickém jazyce
The elements of drama in the techniques of Cognitive Behavioral Therapy
Popis výsledku anglicky
The article deals with the intersection of the two methods of therapeutic systems. Drama therapy and cognitive behavioral therapy. Authors' experience using these techniques and present their experiences here.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium (print)
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
2. mimořádné číslo
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
174-181
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—