Vzdělávání v Second Life
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10214458" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10214458 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání v Second Life
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na využití multiuživatelského virtuálního prostředí ve vzdělávání. Je analyzováno 3D prostředí Second Life a naznačeny možnosti výuky v tomto prostředí. Jsou popsány zkušenosti s výukou v Second Life v rámci výuky předmětu Nová médiaa kyberkultura na Filozofické fakultě a Pedagogické fakultě UP v Olomouci.
Název v anglickém jazyce
Education in Second Life
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the use of multiuser virtual environment in education. 3D world Second Life is analyzed as well as possibilities of education in this environment. Author describes the experiences with education in Second Life in subject New media and cyberculture at Philosophical faculty and Faculty of education at Palacky University in Olomouc.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
52-57
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—