Dystopia usage in implementation of cross-curricular topics of Framework Educational Programme for Elementary Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10221899" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10221899 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
DIE VERWENDUNG DES GENRES ANTIUTOPIE BEI DER IMPLEMENTATION DER QUERSCHNITTTHEMEN RBP
Popis výsledku v původním jazyce
Im Beitrag befassen wir uns mit der Möglichkeit der Verwendung des Literargenres Antiutopie bei der Implementation der Querschnittthemen RVB in die Stunden der tschechischen Sprache und Literatur auf dem zweiten Stufe der Grundschule.
Název v anglickém jazyce
Dystopia usage in implementation of cross-curricular topics of Framework Educational Programme for Elementary Education
Popis výsledku anglicky
The entry deals with the possibility of specific literary genre of anti-utopia usage when implementing cross-curricular topics of Framework Educational Programme for Elementary Education into Czech language and literature lessons at lower secondary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka
ISBN
978-80-7409-032-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
150-152
Název nakladatele
Hanex
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 4. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—