Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost budoucích učitelů českého jazyka na inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223055" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223055 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost budoucích učitelů českého jazyka na inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola přináší výsledky pilotního šetření zjišťujícího postoj studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Readiness of future teachers of the Czech language for inclusion of pupils with special educational needs

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter provides results of a pilot survey identifying the attitude of the students, future teachers at primary schools, regarding inclusive education and their readiness to work with the pupils with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studnetů se speciálními vzdělávacími potřebami.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy

  • ISBN

    978-80-244-2775-1

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    141-149

  • Počet stran knihy

    295

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly