Připravenost budoucích učitelů českého jazyka na inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223055" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Připravenost budoucích učitelů českého jazyka na inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola přináší výsledky pilotního šetření zjišťujícího postoj studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
Readiness of future teachers of the Czech language for inclusion of pupils with special educational needs
Popis výsledku anglicky
The chapter provides results of a pilot survey identifying the attitude of the students, future teachers at primary schools, regarding inclusive education and their readiness to work with the pupils with special educational needs.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studnetů se speciálními vzdělávacími potřebami.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
141-149
Počet stran knihy
295
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—