Reflections on the Use of Interactive Whiteboards in Instruction in International Context
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223133" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223133 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Reflections on the Use of Interactive Whiteboards in Instruction in International Context
Popis výsledku v původním jazyce
The article discusses up-to-date problems entailed in the use of interactive whiteboards in instruction. The author reflects on their use in international context and evaluates the results of previous researches. Further, the methodological and technicalaspects of the use of interactive whiteboards and specificity of creating interactive instructional presentations are dealt with.
Název v anglickém jazyce
Reflections on the Use of Interactive Whiteboards in Instruction in International Context
Popis výsledku anglicky
The article discusses up-to-date problems entailed in the use of interactive whiteboards in instruction. The author reflects on their use in international context and evaluates the results of previous researches. Further, the methodological and technicalaspects of the use of interactive whiteboards and specificity of creating interactive instructional presentations are dealt with.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
205-220
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—