Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SPECIFIKA VÝTVARNÉ EDUKACE NA OBORU GRAFICKÝ DESIGN NA STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOLÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223157" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223157 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SPECIFIKA VÝTVARNÉ EDUKACE NA OBORU GRAFICKÝ DESIGN NA STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOLÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá specifiky výuky výtvarných předmětů na oboru grafický design na středních uměleckých a uměleckoprůmyslových školách, zejména si všímá podstatných rozdílů v metodice výtvarné edukace ve srovnání s jinými typy škol. Zaměřuje se také naambivalentní roli počítače jako nástroje v rukou studenta - grafického designéra, který mu na jedné straně usnadňuje práci, a na druhé straně ho svým způsobem omezuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Art education particularities in graphic design departments of secondary vocational schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with special demands on the evaluation methods in art education in graphic design departments at secondary schools of applied arts. As the evaluation of artistic activity results is a rather complicated matter in general, it is not easy to assess tasks completed by graphic design students during their art lessons. Although assessment in art education is, of course, very subjective, certain criteria can be found according to which it is possible to evaluate the pupils' work results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VIII.

  • ISBN

    978-80-244-2815-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    193-200

  • Název nakladatele

    UP Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc 2011

  • Místo konání akce

    PdF UP v Olomouci.

  • Datum konání akce

    1. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku