Využítí pedagogicko-psychologické diagnostiky před vstupem dítěte do školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223216 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využítí pedagogicko-psychologické diagnostiky před vstupem dítěte do školy
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace předběžných výsledků výzkumné studie školní připravenosti dětí předškolního věku
Název v anglickém jazyce
Use of pedagical-psychological diagnostics before child's school entrance
Popis výsledku anglicky
The autors present the first information gained from their research study which is being carried out within the czech science foundation
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
51-62
Počet stran knihy
295
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—